مادر باردار که در یکی از روستاهای مهاباد در برف و سرما محصورشده بود،باتلاش تیم پزشکی شبکه بهداشت و درمان مهاباد نجات یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ و به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد ، این مادر که سه قلو حامله بود ، در تماس تلفنی با فوریتهای پزشکی، وضعیتش پرخطر اعلام شد که برای نجات جان وی با هماهنگی ستاد بحران و اداره راه و شهرسازی مهاباد و همکاری عشایر منگور ،گروه پزشکی به منطقه سخت گذر روستای چومل، از مسیرفرعی روستای جانداران اعزام شد.

مرزنگ افزود:مادر باردارکه به عفونت کلیه هم دچار بود، از 65 کیلومتری جاده مهاباد- سردشت به مرکز بهداشت روستا انتقال داده شد.

همچنین به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مهاباد ، مأموران این اداره، یک هفته قبل این محور را که بر اثر بارش سنگین برف، مسدود شده بود با همکاری ماشین آلات یکی از معادن مهاباد ، بازگشایی کرده بودند.

مصطفوی افزود:از سه راهی جاده روستای سرخاب تا جانداران واقع در سه راهی روستای چومل بعد از گذشت 12 روز همچنان مسدود است که به علت بسته بودن مسیر،12 نفر از اهالی روستا مسیر پنج کیلومتری تا روستای چومل را پیاده، پیمودند.

ارتفاع برف در برخی نقاط این محور، به بیش از 3 متر می رسد.

به گفته رییس شبکه بهداشت و درمان مهاباد ساعت2 بامداد امروز مادر باردار به سلامت به شبکه بهداشت و درمان انتقال داده شد.

انتهای پیام/ت


 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.