پنجه باشی رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان بار دیگر به خانواده بدمینتون قم باز می‌گردد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از قم؛ تالار بدمینتون فرهمند از اوایل امسال به بخش خصوصی واگذار شد اما این واگذاری فرآیند قهرمان پروری در بدمینتون قم را مختل کرد و سپس مشکل در تمرینات قهرمانی بدمینتون بازان قمی شد.

پنجه باشی رئیس هیئت بدمینتون استان قم بیان کرد: واگذاری بر اساس شیوه نامه واگذاری اماکن ورزشی دولتی وزارت ورزش به بخش خصوصی بود که تالار بدمینتون نیز در این فهرست قرار گرفت اما در ‌‌نهایت مقرر شد این سالن تخصصی بار دیگر اختیار هیئت بدمینتون استان قم باشد.

وی افزود: بازگشت تالار بدمینتون به جامعه بدمینتون استان قم در بهمن ماه امسال تحقق پیدا می‌کند و بدمینتون بازان تیم‌های مردان و زنان قم برای حضور در مسابقات کشوری مشکلی از نظر تمرین نخواهند داشت.

وی عنوان کرد: تالار بدمینتون مرحوم حامد فرهمند تنها سالن تخصصی بدمینتون در قم به حساب می‌آید و شرایط خاص برگزاری مسابقات و تمرینات بدمینتون اجازه نمی‌دهد در سالن‌های چند منظوره فعالیت حرفه‌ای داشته باشیم.

وی تصریح کرد: تیم بدمینتون مردان قم نیز در رده سنی بزرگسالان خود را برای حضور در دور برگشت لیگ دسته اول کشور آماده می‌کند و این مسابقات به زودی در زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.