بلا تکلیفی 17 هزار ثبت نام کننده خودرو تا ریزش قیمت دلار و سکه از مهم ترین اخبار و رویدادهای اقتصادی امروز.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

سرانجام 17 هزار ثبت نام کننده بلاتکلیف خودرو چه می‌شود؟
تقی زاده درخصوص تعیین و تکلیف 17 هزار ثبت نام کننده بلاتکلیف خودرو گفت:شرکت سایپا در حال مذاکره با وزارت صنعت و معدن و تجارت و بانک مرکزی است.


این روزها صفحه شطرنج اقتصاد ایران در سراشیبی سقوط قرار گرفته و هیچ کدام از مهره‌های اقتصاد از قوانین بازی تبعیت نمی‌کنند.


مجید تخت روانچی با اشاره به نزدیک بودن زمان اجرای برجام گفت: در چند روز آینده شاهد اجرای رسمی برجام و رفع همه تحریم‌ها خواهیم بود.


بر اساس آمار گمرک در آذر ماه بی ام و i8 مدل 2016 صدرنشین گران‌ترین خودروهای وارداتی شد.


فاز 15 و 16 پارس جنوبی بعد از گذشت 100 روز از وعده وزیر نفت امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.


عضوشورای ملی زعفران گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای زعفران در چین همانند زعفران تقلبی، یک چالش برای زعفران با کیفیت کشورمان به شمار می‌رود.


مدیرعامل اتحادیه تکثیر و صادرات آبزیان گفت: قطع ارتباط تجاری با برخی کشورهای عربی می‌تواند فرصت حضور مستقیم در بازارهای جدید را برای ما فراهم کند.


امروز 21دی 94، دلار 3 هزارو 715 تومان سکه طرح قدیم با نرخ 955 هزار تومان و طرح جدید نیز با نرخ 955 تومان به فروش می رسد.


رئیس کل بانک مرکزی گفت: تعامل و برقراری ارتباط بانک‌ها و نهادهای پولی و تسویه بین‌المللی توسعه الکترونیکی نظام کشور گرچه شگفت بوده اما در محیطی بسته و گلخانه‌ای بوده است.


شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روزی جاری در حالی کار خود را به پایان رساند که با که با افزایش 314 واحدی مواجه شد و به عدد 62 هزار و 775 واحد رسید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار