رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : نهمین نمایشگاه دام ، طیور، آبزیان و صنایع و تجهیزات وابسته در قزوین برگزار خواهد شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ نیاز علی ابراهیمی پاک با بیان این مطلب افزود : این نمایشگاه از تاریخ 22 لغایت 25 دی ماه سال جاری به مدت چهار روز با حضور 40 شرکت داخلی و نمایندگی شرکت های خارجی در فضایی به مساحت سه هزار و 600 مترمربع برپا می شود.

وی اظهار داشت : مشارکت کنندگان در این نمایشگاه 26 درصد در بخش دامپروری و نهاده ها، 66 درصد در بخش تجهیزات دامپروری و هشت درصد در بخش دامپزشکی از استانهای تهران،اصفهان، قزوین،خراسان رضوی،آذربایجان شرقی،البرز و مازندران در این نمایشگاه حضور دارند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ؛ اهداف برپایی این رویداد اقتصادی را ؛  ارایه توانمندی های مشارکت کنندگان، ایجاد آگاهی عمومی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، معرفی کالا و خدمات جدید، گسترش کانالهای توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات، تحقیق بازار و بازاریابی، ورود به بازارهای جدید، رقیب شناسی و سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان برشمرد.

ابراهیمی پاک تصریح کرد : همچنین طراحی، تولید و ساخت انواع دستگاههای بسته بندی علوفه، داروهای دام و طیور، مرغداری پرورش پولت، خوراک دان، پسته، کشاورزی، تخم مرغ، تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی صنعتی، اتوماسیون مرغداری از جمله زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این نمایشگاه است.

گفتنی است ؛ این نمایشگاه در مدت برگزاری در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین از ساعت 15الی 21 پذیرای بازدید علاقه مندان و متخصصان است.

انتهای پیام/ت

 

برچسب ها: نمایشگاه ، دام ، طیور ، آبزیان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.