شهردار دوگنبدان گفت: پارک بانوان دوگنبدان دهه فجر امسال در گچساران به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از یاسوج؛اردلان زینل‌زاده با بیان اینکه طرح‌های متنوعی در شهر دوگنبدان در دست افتتاح است، افزود: در راستای افزایش خدمات شهری و ایجاد بستری شاد برای شهروندان دوگنبدان طرح‌های عمرانی رفاهی خوبی طی ماه‌های آینده در دوگنبدان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری پارک بانوان یکی از پروژه‌های مهم و بزرگ شهری دوگنبدان به زودی و در دهه فجر صورت می‌گیرد.

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: این پارک 17 هزار متر مربع فضا داشته و از سال 89 کلنگ ساخت آن زده شده که بهمن‌‌ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سکوهای استراحت، فضای سبز، آلاچیق، زمین چمن مصنوعی، پیست اسکی و دوچرخه سواری، محوطه بازی کودکان، سرویس بهداشتی از فضاهای موجود در این پارک است که زینل‌زاده به آن اشاره کرد.

وی تقاطع جاده آبگرمو را از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در دوگنبدان عنوان کرد و گفت: افزون بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه این طرح شده و افزون بر 12 هزار متر مربع آسفالت، یک‌هزار و 800 متر مربع جدول‌گذاری و دوهزار متر مربع پوشش کانال نیز در این طرح عمرانی شهری انجام شده است.

شهردار دوگنبدان پارک گلزار شهدای گچساران را دیگر پروژه عمرانی شهری این شهر عنوان کرد و افزود: این پروژه بزرگ در مساحتی به متراژ متر سه هزار 3000 پیش‌بنی و با اعتباری افزون بر دو میلیارد تومان در دست ساخت است.

زینل‌زاده جدول‌گذاری آسفالت پیچ دانشگاه آزاد گچساران را اعتباری 10 میلیارد ریالی از دیگر پروژه‌های شهری دوگنبدان برشمرد و اظهار کرد: اعتبار مصرف شده در این طرح از محل اعتبارات نفت و استانی تأمین شده است.

وی یادآور شد: تاکنون افزون بر 5 هزار متر مربع جدول‌گذاری در این طرح شده است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.