رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان از واگذاری ۳۳۵ پروژه نیمه تمام این استان برای اجرا و تکمیل به بخش خصوصی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از لرستان؛ علی هادی چگنی با بیان اینکه از هزار و ۸۳۱ پروژه عمرانی استانی لرستان ۲۹۱ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی برای تکمیل پیشنهاد داده شده است اظهار داشت: همچنین از مجموع ۳۲ پروژه ملی استانی شده لرستان نیز همه آنها نیز برای واگذاری به بخش خصوصی پیشنهاد داده شده است.

وی با بیان اینکه از ۱۸ پروژه ملی نیمه تمام لرستان ۱۲ مورد از آنها برای واگذاری و تکمیل به بخش خصوصی پیشنهاد داده شده است گفت: این پروژه ها در قالب آگهی و مزایده ارائه می شوند و متقاضیان با توجه به شرایطی که دارند اعلام آمادگی کنند نسبت به واگذاری آنها اقدام خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان بیان داشت: علاوه بر این تعداد پروژه، پروژه های تکمیل شده و آماده بهره برداری نیز در استان وجود دارند که دستگاهها برای واگذاری به بخش خصوصی آنها را اعلام می کنند.

هادی چگنی با اشاره به اینکه همچنین دستگاههای اجرایی استان اگر پروژه جدیدی در استان دارند نیز می توانند آنها را به بخش خصوصی برای اجرا واگذار کنند گفت: در مجموع برای اتمام پروژه های نیمه تمام لرستان هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه به طور متوسط بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان برای اجرای پروژه ها اختصاص می یابد گفت: با این میزان اعتبار روند تکمیل پروژه های نیمه تمام لرستان ۱۴ سال طول می کشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان عنوان کرد: در این راستا عقل و منطق این را می گوید که ما پروژه های نیمه تمام استان را به بخش خصوصی برای اجرا واگذار کنیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.