وزیر بهداشت طی پیامی درگذشت استاد دكتر سيدجمال سادات گوشه از چهره‌های معروف و شناخته شده عرصه پزشکی بین‌المللی و استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا دکتر سید حسن هاشمی در این پیام با بیان اینکه سوگ فقدان طبیبی که سالیان طولانی، دستانش شفابخش دست‌های آسیب‌دیده و مرامش درسی برای یکایک همکاران بود، صبری الهی را طلب می‌کند،در گذشت ایشان را به تمامی بازماندگان، خیل عظیم شاگردان ایشان و جامعه پزشکی کشور تسلیت گفته است .

گفتنی است پروفسور «سیدجمال سادات گوشه» از چهره‌های معروف و شناخته شده عرصه پزشکی بین‌المللی و استاد پیشکسوت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، روز جمعه، 18 دی‌ماه در اثر خونریزی مغزی از دنیا رفت.

متن کامل پیام تسلیت وزیر بهداشت به شرح زیر است:

 انالله و انا الیه راجعون

استاد دكتر سيدجمال سادات گوشه، پس از سال‌ها خدمت به مردم شریف ایران، دعوت خالق یگانه را لبیک گفت و روح بلندش در جوار رحمت حق آرام گرفت.

سوگ فقدان طبیبی که سالیان طولانی، دستانش شفابخش دست‌های آسیب‌دیده و مرامش درسی برای یکایک همکاران بود، صبری الهی را طلب می‌کند.

این مصیبت را به تمامی بازماندگان، خیل عظیم شاگردان ایشان و جامعه پزشکی کشور تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن استاد ارجمند، طلب مغفرت و علو درجات می‌نمایم؛ بزرگ‌مردی که یاد و نامش، در دل و جان تمام آنها که او را می‌شناختند و در تاریخ پزشکی این مرز و بوم، باقی خواهد ماند.

                                    دکتر سید حسن هاشمی

                                                 وزیر

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.