Battery Doctor به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارها در زمینه افزایش و بهینه سازی عمر باتری برای گوشی های اندرویدی شناخته می شود

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ Battery Doctor با توجه به رتبه ای که در سایت پلی استور به دست آورده است، به طور حتم به عنوان یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزار ها در زمینه بهینه سازی و افزایش عمر باتری گوشی های اندروید به حساب می آید که با استفاده از آن می توانید با اعمال تنظیماتی خاص، مدت زمان بیشتری از باتری گوشی اندرویدی خود استفاده کنید.

در گذشته ای نه چندان دور تنها استفاده ای که از تلفن همراه وجود داشت، برقراری تماس بود. در آن زمان تلفن ها قابلیتی به جز برقراری تماس نداشتند. در چنین شرایطی باتری گوشی های ساده می توانست مدت زمان نسبتا زیادی شارژ بماند تا کاربران از آن استفاده کنند. کم کم با عرضه شدن تلفن های هوشمند یکی از مشکلاتی که کاربران همیشه به آن توجه خاصی داشتند میزان مصرفی است که باتری گوشی های هوشمند دارد. در گوشی های هوشمند به دلیل استفاده های بسیار زیادی که از آن می شود به طبع باتری گوشی بسیار سریع خالی می شود. همانطور که گفتیم، همین موضوع به یکی از اساسی ترین مشکلات برای کاربران تبدیل شده است. برنامه هایی که در زمینه بهینه سازی و افزایش عمر باتری عرضه شده اند نیز تا حدودی این مشکل را رفع کرده اند.

برنامه مدیریت مصرف باتری با Battery Doctor + دانلود

 • دانلود و مشخصات فایل

حجم: 13 مگابايت
نسخه: اندروید
نوع فایل: APK
امتیاز:  


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.