اصفهان؛

اصفهان میزبان همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در کلان شهرها

شهردار اصفهان از همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در کلان شهرها در تاریخ 23 و24 دی ماه امسال در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهدی جمالی نژاد گفت: روابط علمی و اقتصادی در عرصه بین الملل و ارتباط شهر اصفهان با خواهر خوانده های خود باید تقویت شود.

همایش بین اللملی فرصت های سرمایه گذاری کلان شهر اصفهان یکی از برنامه هایی است که شهرداری اصفهان این فرصت را مغتنم دانسته و توانسته به عنوان نخستین کلان‌شهر کشور نسبت به برگزاری همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کلان‌شهرها به ویژه کلان‌شهر خلاق اصفهان در روزهای 23 و 24 دی ماه اقدام کند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌هایی که در این همایش به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود در چهار محور گردشگری، حمل و نقل عمومی، مجموعه‌های تجاری، اداری، فرهنگی، ورزشی و مسکونی است، اظهار داشت: این همایش در حوزه‌ انرژی‌های تجدیدپذیر، صنایع دانش‌بنیان و فناوری‌های نوین شهری به بحث و بررسی می‌پردازد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: سعی داریم نگاهی نوآورانه و خلاقانه در این همایش داشته باشیم چراکه شهر خلاق فضایی است که در آن فعالیت‌های نو انجام می‌شود و مسوولان شهری همیشه خدمات خود را به نوین‌ترین شیوه ارائه می‌دهند.

جمالی نژاد اذعان داشت: اولویت بسیاری از پروژه‌های مشارکتی شهرداری اصفهان، پروژه‌هایی است که در اطلس نیازمندی‌های شهروندان اصفهانی مشخص شده است و سعی داشته‌ایم تا استقرار نظام پذیرش اجتماعی و فرهنگی شهروندان را در پروژه‌های مشارکتی لحاظ کنیم و با همین رویکرد سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در آینده‌ای نزدیک جذب کنیم. 

انتهای پیام/ب

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.