معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمارستان آموزشی، درمانی 200 تختخوابی کاشان در مرحله انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان محمدجعفر علیزاده در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی در کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: 40 میلیارد ریال امسال برای اجرای این طرح اختصاص یافته و اعتبار قابل توجهی نیز در لایحه بودجه سال آینده برای آن درنظراست.
وی در خصوص طرح ندامتگاه کاشان نیز گفت: این ندامتگاه با ظرفیت 750 نفر و 90 درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی خود را طی می کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در صورتی که اعتبارات انشعاب های آب، برق و گاز این زندان تامین شود، این طرح تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست کارگاه پیمانکار ساخت زندان کاشان نیز گفت: برای ساخت زندان کاشان با زیربنای 12 هزار مترمربع در زمینی به مساحت حدود هفت هکتار، تاکنون حدود 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

محسن جعفری افزود: زندان کاشان شامل ساختمانهای اداری، پاسدارخانه، محل ملاقات، تونل ارتباطی، زندان مردان و زنان، رختشویخانه، درمانگاه، قرنطینه و موتورخانه مرکزی است.

ساخت این طرح از سال 88 شروع شده که به علت کمبود یا نبود اعتبار متوقف شده بود.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.