رئیس بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: به مناسبت سی‌ و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی و فرا رسیدن دهه مبارک فجر مراسم شبی با عاشورائیان انقلاب توسط بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقزوین؛مهدی برزگر افزود: در مراسم شبی با عاشورائیان انقلاب 6 نفر از مبارزان انقلابی به عنوان راوی توسط بسیج دانشجویی دعوت می‌شوند و از مبارزات دوران انقلاب صحبت می‌کنند.

وی عنوان کرد: از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی استان قزوین برگزاری مسابقه در فضای مجازی با عنوان زیباترین جمله در توصیف حضرت امام خمینی(ره) در دهه مبارک فجر است که به مناسبت سی‌ و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی به 37 نفر از برگزیدگان مسابقه هدیه داده می‌شود.

برزگر تصریح کرد: ضمن فضاسازی دانشگاه‌های استان قزوین به مناسبت دهه مبارک فجر، برای دانشجویان دانشگاه‌های استان جشن انقلاب نیز توسط بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

رئیس بسیج دانشجویی استان قزوین خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا و جانبازان انقلاب توسط 20 گروه دانشجویی از 20 دانشگاه استان قزوین از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی استان قزوین در دهه مبارک فجر است.

برزگر افزود: بسیج دانشجویی استان قزوین همچنین برنامه بازدید دانشجویان 12 دانشگاه از موزه عبرت در دهه فجر را در دستور کار دارد و در صورت مساعد بودن آب و هوا برگزاری پیاده‌روی دانشجویی نیز از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی در این ایام است.انتهای پیام/


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.