رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت: نبود فضای ورزشی مناسب از مهم‌ترین مشکلات ورزش شهرستان باشت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛علی عسکری افزود : در حال حاضر 15 هیئت ورزشی در شهرستان باشت در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت، افزود: در بخش آقایان 10 هیئت و در بخش بانوان پنج هیئت ورزشی در رشته‌های والیبال، فوتبال، ورزش‌های همگانی، رزمی و تکواندو فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه نبود فضای ورزشی مناسب از مهم‌ترین مشکلات ورزش شهرستان باشت است، اذعان کرد: این شهرستان تنها سه سالن ورزشی دارد که دو سالن آن نیز خیلی قدیمی بوده و استاندارد نیست.

این مسئول، نبود نیروی متخصص و عدم اعتبار را از دیگر مشکلات ورزش شهرستان باشت عنوان کرد و ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، خواستار توجه و همت مسئولان در رفع این مشکلات شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به احداث پروژه‌های چمن مصنوعی از محل اعتبارات خاص وزارت نفت در این شهرستان، گفت: احداث این پروژه‌ها باعث توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان شده است.

عسکری از افتتاح دو پروژه چمن مصنوعی در این شهرستان در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: پروژه‌های چمن مصنوعی روستاهای منصور‌آباد و حاج قلندر شهرستان باشت تکمیل شده و در دهه فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.