رئیس اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: یک بهله سارگپه از یک فرد متخلف توسط پلیس وظیفه شناس زنجان کشف وضبط گردیده وبه اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان تحویل داده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛باقری با اعلام این خبر گفت :گشت موتورسوار نیروی انتظامی شهرستان زنجان در حین گشت زنی در منطقه شهرک الهیه زنجان به راکب یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک مشکوک شده وبا مشاهده کیسه ای در دست نامبرده دستور ایست داده وبه تعقیب موتور می پردازد.

رئیس روابط عمومی اداره کل افزود:متخلف وقتی پلیس وظیفه شناس را در تعقیب خود می بیند اقدام به پرتاب کیسه ای که در دست داشت می نماید واز محل متواری می شود.

وی ادامه داد:مامور انتظامی شهرستان زنجان پس از باز نمودن کیسه با یک بهله سارگپه مواجه وآن را به مقر نیروی انظامی شهرستان انتقال داده که پس از این پرنده تحویل اداره کل حفاظت محیط زیست استان میگردد.

باقری در پایان با تشکر از مامور وظیفه شناس نیروی انتظامی زنجان گفت:این سارگپه سالم بوده وپس از مدتی نگهداری درصورت داشتن شرایط بازگشت به طبیعت رهاسازی خواهد شد لازم به ذکر است در یکی از مناسبتهای زیست محیطی از این اقدام شایسته مامور زحمتکش نیز قدردانی خواهد شد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کشف ، سارگپه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.