استاندار خراسان رضوی گفت: برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در استان به دو هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که با وضعیت کنونی، بهره برداری از آن ها سال ها به طول می انجامد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رضا رشیدیان در جلسه ی شورای برنامه ریزی و توسعه ی استان با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام در استان گفت: برای تکمیل این پروژه ها به دو هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با توجه وضعیت بودجه های دولتی، بهره برداری از آن ها سال ها طول می کشد.

وی افزود: اهتمام دولت تدبیر و امید تکمیل پروژ های نیمه تمام است که در این مسیر تاکنون گام های موثری برداشته است.

استاندار با بیان این که تصمیم دولت در واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی جدی است افزود: با توجه به محدودیت منابع دولتی باید از ظرفیت بخش های غیر دولتی استفاده نمود.

وی با اشاره به تدوین برنامه و نیازهای استان در حوزه ی خدمات زیر بنایی در افق 1420 افزود: این برنامه با توجه به رشد شاخص ها در حوزه های مختلف، در بُرش های پنج ساله و مبتنی بر سیاست های اقتصاد مقاومتی و برنامه ی ششم توسعه تنظیم شده است.

رضا جمشیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی نیز در این جلسه از تخصیص 44.4 درصدی اعتبارات استان طی 9 گذشته خبر داد و افزود: مجموع اعتبارات استان تاکنون هزار و 259 میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.