جلسه مشترک خزانه داران هیأت های کشتی با حضور خزانه دار فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به منظور ايجاد سيستمي هماهنگ و منسجم در امور مالي و همسو نمودن نظام بودجه بندي  و حسابرسي در فدراسیون كشتي و هیأت های کشتی استان كشور، همچنین يكپارچگي در شيوه هاي ثبت و نگهداری حساب های مالي مربوطه در سازمان مديريت كشتي كشور در سطوح ملي و استاني، جلسه ای با حضور خزانه داران هیأت کشتی استان های سراسر کشور و خزانه دار فدراسیون، در سالن اجتماعات فدراسیون كشتي برگزار گردید.
 
در این نشست همچنین با توجه به نیاز به اطلاعات مالی متمرکز به منظور تصمیم گیری کلان مالي در کشتی کشور و نيز ضرورت  هدایت اعتبارات و همسو نمودن مفاهيم  مالي مرتبط در قالب برنامه ریزی واحد و منسجم طرح موضوعات بصورت كارگاهي نيز مورد بررسي قرار گرفت.  
حسین حیدریان خزانه دار فدراسیون کشتی درباره این نشست گفت: هیأت کشتی استان های سراسر کشور نیز بايد دارای نظام بودجه بندي و ساختار مالی و معاملاتی هماهنگ و واحدی باشند و خزانه داران هیأت ها می بايد  بر نحوه هزینه کرد بعنوان ذیحساب و ناظر مالی، نظارت داشته باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: در جلسه فوق با اشاره به نقش نظارتی و کنترلی فدراسیون کشتی، بر انجام برنامه ریزی واحد و استقرار سيستمي هماهنگ در امور مالی کشتی کشور تأکید شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار