مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: محور بجنورد- اسفراین در گردنه اسدلی و محور حصار حسینی در بجنورد هم اکنون بارش برف است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، مشتری افزود:با توجه به بارش برف در گردنه اسدلی و محور حصار حسینی در بجنورد تردد فقط با زنچیرچرخ امکان پذیر است.

وی گفت: به رانندگان عبوري توصيه مي شود نكات ايمني سرعت مطمئنه و فاصله طولي را رعايت کنند و زنجير چرخ و چراغ مه شكن و همه وسايل ايمني را به همراه داشته باشند.

مشتری همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی 05832261000 مركز مديريت راههاي استان و شماره 141 مرکز مدیریت راه های كشور ، از آخرین وضعیت مسیرتا تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند .

سازمان هواشناسی استان نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: سامانه بارشي از ديشب وارد استان شده وهم اکنون نیز ادامه دارد و دمای هوای بجنورد هم اکنون 5 درجه سانتیگراد و سرعت وزش باد 6 متر بر ثانیه از سمت غرب است.

پیش بینی می شود در 24 ساعت آینده هوای بجنورد ابری در پاره ای از نقاط وزش باد شدید و بارش باران و برف و در ارتفاعات کولاک برف دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/س

برچسب ها: بجنورد ، بارش ، برف ، محور ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.