عضو فراکسیون رهروان ولایت از بررسی تعرض به سفارت عربستان و اقدام آمریکا در ناکام گذاشتن برجام در جلسه‌ فراکسیون خبرداد.

بررسی حمله به سفارت عربستان و اقدامات کنگره آمریکا در جلسه امروز صبححسین گروسی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جلسه صبح امروز فراکسیون متبوع خود اظهار داشت: اعدام شیخ نمر و همچنین اقدامات اخیر آل سعود در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضا به این نتیجه رسیدند که این کشور به دنبال انحراف اذهان کشورهای منطقه و دنیا از موضوع داعش و تروریست است.

نماینده شهریار، ملارد و شهرقدس تصریح کرد: اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت حمله به سفارت آل سعود را محکوم کردند زیرا افراد حمله‌گر بهانه‌ایی را به آل سعود دادند.

وی ادامه داد: بر همین اساس از وزارت کشور و اطلاعات می‌خواهیم با این افراد برخوردهای لازم را انجام دهد.

گروسی با بیان اینکه ما از سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی می‌خواهیم تا اقدامات آل سعود را رصد کنند گفت: این کشور سابقه طولانی در تحریک و ایجاد اختلاف افکنی دارد همانطور که در گذشته طالبان را در افغانستان تحریک می‌کرد و در جنگ میان عراق و ایران نیز حمایت‌گر عراق بود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه قطع روابط کشورهای دیگر با ایران به تحریک آل سعود انجام شده است بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران قطعا با کشورهایی که با عقلانیت و منطق قدم برمی‌دارند روابطش را گسترش خواهد داد و در غیر اینصورت روابطش را مسدود خواهد کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین در ادامه اذعان کرد: موضوع اموال بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران بابت غرامت و محدودیت ورود به ایران از سوی کنگره آمریکا در جلسه امروز صبح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نماینده شهریار، ملارد و شهر قدس تأکید کرد: اعضای این فراکسیون در این جلسه به این نتیجه رسیدند که آمریکا به دنبال آن است که برجامی را که با تلاش ایران به ثمر رسیده ناکام گذاشته و در ادامه امنیت در منطقه برقرار نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار