رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از تسریع در اجرای پروژه‌های آب و خاک در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛جعفر گوهرگانی افزود: یکی از مشکلاتی که در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد داریم مطالبات معوق باقیمانده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که داریم پروژه‌های نیمه تمامی است که از سال‌های پیش باقی مانده است.

وی گفت: برای مثال تعداد 15 پروژه پمپاژ آب وجود دارد که این پروژه‌ها از سال‌های گذشته تکمیل نشده بودند و در دو سال اخیر توانستیم بخشی از آن‌ها را تکمیل کنیم.

گوهرگانی تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها تا 100 درصد به مرحله اجرا رسیدند که تحولی بزرگ در حوزه پروژه‌های پمپاژ  آب به شمار می‌رود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعداد 170 پروژه در بخش‌های آب و خاک و شیلات در استان داریم که به فکر تکمیل آن‌ها هستیم.

وی گفت: تمام تلاش خود را معطوف اتمام این پروژه‌ها کرده‌ایم که به دلیل اولویت و اهمیت، قبل از هر چیز پروژه‌های آب و خاک را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این که استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مستعدترین استان‌های کشور در زمینه کشاورزی و باغداری است، افزود: به همین دلیل باید محور توسعه استان را بخش کشاورزی قرار دهیم و همه از مسئولان گرفته تا نمایندگان مجلس برای اخذ بودجه‌های ملی در راستای توسعه کشاورزی استان تلاش کنیم.

گوهرگانی در پایان از شیلات و تولید ماهیان سردآبی به عنوان یکی دیگر از ظرفیت‌ها در بخش کشاورزی یاد کرد و گفت: جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به همین منظور سرمایه‌گذاران در این بخش و سایر بخش‌هایی که در امر تولید و اشتغال سهم بسزایی دارند را حمایت می‌کند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.