کارگاه علمی و عملی، از سوی آزاده شیخی در نگارخانه «آفرینش نقش» فرهنگسرای اشراق برگزار می‌شود.

آزاده شیخی مدرس نقاشی در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کارگاه «هنر آفرینش» امروز یکشنبه بیستم دی ماه با حضور 45 نفر از هنر‌جویان منتخب برگزار می‌شود.

وی افزود: بعضی از هنر‌جویان این ورکشاپ سابقه هنری درخشانی دارند. تاکنون در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی زیادی شرکت کرده‌اند؛ اما برخی دیگر سابقه هنری تقریباً یک ساله دارند. توانایی همه شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه از قبل سنجیده شد و این افراد از بین تعداد زیادی برگزیده شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع ورکشاپ آزاد است. تعدادی از هنر‌جویان از همان ساعت 14 یعنی همزمان با آغاز این طرح کار خود را آغاز کرده و در فاصله زمانی 3 ساعت کار خود را به اتمام می‌رسانند. تعدادی دیگر هم کار‌هایی که از قبل انجام دادند را در این زمان تکمیل می‌کنند.

شیخی یادآور شد: در بخشی از ورکشاپ توضیحاتی راجع‌ به سبک‌های مختلف نقاشی و شیوه‌های اجرا از جمله مدادرنگی، سیاه قلم، آبرنگ و رنگ روغن داده می‌شود که باعث آشنایی بیشتر افراد با هنر می‌‌شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری چنین طرح‌هایی، ترویج بیشتر هنر و آشنایی افراد با شاخه‌های گوناگون آن است. همچنین از طرفی ورکشاپ‌ها جنبه آموزش هم دارند و هنر‌جویان و علاقه‌مندانی که تازه پا در وادی هنر گذارده‌اند، می‌توانند با مشاهده اجرای کار بیشتر به نقاشی و ظرافت‌های آن آشنا شوند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار