دروازه بان ملی پوش نفت تهران فردا با کاروان این تیم به ترکیه می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال نفت تهران که ساعت 15:30 فردا به سوی استانبول ترکیه پرواز می کند امروز آخرین تمرین خود را در تهران انجام داد.

قرار است زردپوشان پایتخت فردا تا ساعت 11:30 دقیقه خود را به ورشگاه نفت تهرانسر رسانده و پس از صرف  ناهار با یک دستگاه اتوبوس عازم فرودگاه امام خمینی شوند.

کاروان نفت پس از رسیدن به استانبول با پروازی دیگر به سمت آنتالیا پرواز میکند تا اردوی 10 روزه خود را در این شهر برپا نماید.

گفتنی است آلویس نانگ مهاجم کامرونی نفت که مورد توجه تیم هایی چون تراکتورسازی و فولاد خوزستان قرار گرفته در خارج از کشور به سر می برد و در پرواز فردا شاگردان علی رضا منصوریان را همراهی نمی کند.

گفته می شود اگر شرایط ادامه همکاری نانگ با نفت فراهم شود این بازیکن چند روزی را به اردوی این تیم ملحق می شود در غیر این صورت وی به اردوی تیم جدید  خود در ایران می پیوندد.

همچنین رحیم ایرانیان سرپرست نفت به دلیل کسالت یکی از بستگان خود با این تیم به ترکیه پرواز نمی کند.البته احتمال دارد وی در روزهای آخر اردو به جمع نفتی ها اضافه شود.

علی رضا بیرانوند که عصر امروز شایعه اجازه نیافتن برای ورودش به باشگاه نفت از سوی یکی از مسئولان این باشگاه تکذیب گردید نیز فردا همراه با تیم نفت رهسپار ترکیه می شود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار