معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور گفت: رابط‌های فرهنگی به ویژه در روستاها نقش مهمی دارند که باید به این مسئله توجه کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛ حجت‌الاسلام رسول ساکی در گردهمایی مسئولان و رابط‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه استان قزوین اظهار کرد: رابط‌های فرهنگی به ویژه در روستاها نقش مهمی دارند که باید به این مسئله توجه کرد.

وی ادامه داد: ارتباط رابط‌های فرهنگی حوزه علمیه با نسل جوان و نوجوان بسیار مثمرثمر بوده که رابط‌ها باید سعی کنند تا نسل جوان را بیشتر به حضور در مساجد و در برنامه‌های فرهنگی دخیل کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کشور به اهداف دشمنان اشاره و بیان کرد: از وظایف رابط‌های فرهنگی حوزه علمیه منحل کردن اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران بوده چراکه یکی از اهداف شوم دشمنان همواره دور کردن نسل جوان از اصول و آرمان‌های انقلاب است.

ساکی تصریح کرد: دشمنان اسلام و ایران در تلاش هستند به وسیله برنامه‌های ماهواره‌ای در دین مبین اسلام شبه ایجاد کنند که مسئولان حوزه علمیه باید با برنامه از پیش تعیین شده و همچنین با افزایش حضور در میان مردم به ویژه نسل جوان از رسیدن دشمنان به اهداف جلوگیری کنند.

این مسئول کشوری با اظهار خرسندی از همایش امروز یادآور شد: گردهمایی‌ها و ارتباط‌هایی که با مجموعه معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور صورت می‌گیرد باید بیشتر از قبل باشد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کشور خاطرنشان کرد: اجرای کلاس‌های قرآن، روخوانی، عقاید، احکام و همچنین برگزاری جلسه‌های دعا در روستاها حائز اهمیت بوده که نباید از این مهم غافل شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پيام/ت

برچسب ها: نقش ، حوزه ، علمیه ، گردهمایی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.