انبارلویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نماینده مجلس برای حرکت مبتنی بر سیاست‌های نظام باید التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشد

عضو حزب موتلفه گفت: یک نماینده برای حرکت مبتنی بر سیاست‌های کلی نظام در مجلس باید التزام عملی به اصل ولایت فقیه داشته باشد.

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مولفه‌های یک داوطلب نمایندگی مجلس برای ورود به خانه ملت اظهار داشت: طبق قانون یک نماینده باید التزام عملی به اسلام، نظام و ولایت فقیه داشته باشد زیرا یک نماینده‌ با ورود به مجلس، امر مهم قانونگذاری را باید مبتنی بر احکام الهی و اسلام انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه التزام عملی به احکام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: اگر یک نماینده التزام نداشته باشد طبیعتا نمی‌تواند قانونی مبتنی بر احکام حیات بخش اسلام بنویسد.

انبارلویی اظهار داشت: سیاست‌های کلی نظام را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند و اگر یک نماینده التزام عملی به ولایت فقیه نداشته باشد، طبیعی است قوانینی تصویب نمی‌کند که در چهارچوب سیاست‌هایی باشد که ایشان تعیین کرده‌اند.

عضو حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه التزام عملی به اسلام، نظام و ولایت فقیه و قانون اساسی از مشخصه های اصلی یک داوطلب برای ورود به مجلس است، گفت: سطح تحصیلات و جایگاه اجتماعی یک نماینده باید به گونه‌ای باشد که ترفندهای دشمنان در مقابله با نظام را شناسایی کند.

وی با اشاره به اینکه یک نماینده باید پاسدار اقتدار و منافع ملی باشد، ادامه داد: یک نماینده باید درک درستی از مسائل و منافع ملی کشور داشته باشد.

انبارلویی در پایان خاطر نشان کرد: با ثبت‌نام بیش از 2000 نفر با مدرک دکتری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی سطح و دانش نمایندگان در این مجلس به درجه قابل قبولی خواهد رسید.


انتهای پیام/

                  برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.