مشهد؛

صدور مجوز فرآوری برنج در منطقه ویژه اقتصادی سرخس

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس گفت: مجوز فراوری و بسته بندی انواع برنج در این منطقه صادر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ احمد صادقی گلمکانی گفت: پس از گذشت چندین ماه در پی آزاد شدن ثبت سفارش برنج وارداتی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس، مجوز فرآوری و بسته بندی انواع برنج در این منطقه صادر شده است.

وی با اشاره به نیاز روز افزون منطقه آسیای میانه به واردات انواع برنج گفت: زمینه واردات فله ای انواع برنج داخلی و خارجی به منطقه ویژه فراهم شده و متقاضیان سرمایه گذاری در این بخش می توانند با بسته بندی و نیازسنجی بازار پر رونق آسیای میانه، نسبت به صادرات این محصول اقدام کنند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اشاره به پتانسیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس در زمینه ایجاد اشتغال پایدار خاطرنشان کرد: بازار 500 میلیون نفری حوزه CIS و مجاورت این منطقه با مرزهای کشورهای یاد شده در کنار مزایای منحصر به فرد و امکانات زیربنایی آن می تواند امکان اشتغال پایدار و صادرات محصولات ایرانی را به کشورهای آسیای میانه فراهم کند.

گلمکانی با بیان اینکه روند سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی سرخس با توجه به نگاه مثبت و تعامل با سرمایه گذاران داخلی و خارجی رو به افزایش است، تصریح کرد: هم اکنون در چندین حوزه مختلف از جمله مصالح ساختمانی، حوزه صنایع غذایی، احداث مینی پالایشگاه، احداث کارخانه تولید چسب و رزین های پودری و رنگی و سایر حوزه ها فعال هستیم.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.