دبیر انجمن جت اسکی گفت: مسابقات قهرمانی کشور جت اسکی اروند رود حکم انتخابی تیم ملی را داشت وبا حضور گلچینی از بهترین‌ها برگزار شد.

پیشتازی مازندران در مسابقات جت اسکی قهرمانی کشور
دانیال سلیانچی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره مسابقات کشوری جت اسکی بیان کرد: مسابقات آزاد قهرمانی کشور جت اسکی به میزبانی خرمشهر در منطقه اروند رود برگزار شد.

وی افزود: دراین رقابت‌ها بیش از 20 ورزشکار از استان‌های مازندران، گیلان، هرمزگان و خوزستان شرکت کردند که در نهایت ورزشکاران مازندران و گیلان در رتبه‌های اول و سوم قرار گرفتند که اشکان عظیمی از مازندران، محسن عظیمی از مازندران و اسلان صفری از گیلان به ترتیب اول تا سوم شدند.

دبیر انجمن جت اسکی گفت: این مسابقات در سطح سوپر شارژر برگزار شد که علاوه بر قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی بود که ورزشکاران با انگیزه و کیفیت بالا شرکت کردند.

وی افزود: از آن جا که رقابت‌ها برای انتخابی تیم ملی بود گلچینی از بهترین‌های هر استان حضور داشتند و؟؟؟ به دیگر مسابقاتی که در طول سال برگزار شد کیفیت بسیار بالایی داشت.

وی گفت: برگزاری مسابقات با هدف انتخابی تیم ملی امتیازی ویژه برای مسابقات است چون بهترین‌های هر تیم برای ملی پوش شدن رقابتی تنگاتنگ با هم دارند که این باعث بالا بردن سطح کیفی وقتی مسابقات می‌شود.

وی افزود: بدون تردید افرادی که مقام کسب کردند برای تیم ملی در اولویت هستند  اما ورزشکاران دیگر را به اردوهای تیم ملی دعوت می‌کنیم تا در اردوهای تمرینی اعضای ثابت تیم ملی مشخص نشود

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، رقابت ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار