برنامه های دهه فجر کمیته امداد امام خمینی(ره) و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان تشریح شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از لرستان؛ فضل الهی  گفت: برنامه های کمیته همیاری تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان دیدار با خانواده های ایثارگران انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرارداده است.

وی برگزاری گفتمان های فرهنگی برای پرسنل و خانواده های تحت حمایت کمیته امداد را از دیگر برنامه های دهه فجر دانست و افزود: برنامه های ورزشی و پیاده روی، همایش برای جوانان و بانوان و آشنایی آنها با انقلاب اسلامی دیگر برنامه کمیته امداد در ایام دهه فجر است.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان به اعزام اکیپ های درمانی و بهداشتی در ایام دهه فجر اشاره کرد وگفت: اعضایی برای کمیته ها تعریف شده اما بسیاری از دستگاه های اجرایی از چندین سال گذشته شرکت نمی کنند و عدم شرکت آنها به استانداری و ستاد دهه فجر اعلام شده اما هنوز هم حضوری ندارند.

فضل الهی گفت: اعتبار برنامه های دهه فجر مشخص نشده و اعضای کمیته ها از نبود اعتبار صحبت می کنند و برخی دستگاه ها مجبور می شوند اعتبارات را از سایر سرفصل ها تامین کنند.

همچنین گل مرادی مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان لرستان نیز در این جلسه گفت: جشن پرواز بادبادک ها در روز ۱۲ بهمن همزمان در همه شهرستانهای استان برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری هفتمین جشنواره استانی سرودهای انقلابی اشاره کرد و افزود: برگزاری ایستگاه های ادبی و نقاشی با موضوع پیروزی انقلاب، برگزاری مسابقه ادبی طنز با موضوع فرار شاه، برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب دانستنی های انقلاب برای کودکان و نوجوانان و برگزاری مسابقه کارت پستال سازی دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان لرستان در ایام دهه فجر است.

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان لرستان به برپایی نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، هنری و ادبی اشاره کرد و گفت: اجرای نمایش با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی، مسابقه ساخت پرچم جمهوری اسلامی با ابزارهای مختلف، مسابقه خورشید تنها نیست و همایش معرفی شخصیت های انقلابی در شهرستان دورود از دیگر برنامه های کانون پرورش فکری کودکان لرستان در ایام دهه مبارکه فجر است.

گل مرادی افزود: غبارروبی مزار شهدا، نقد کتب انقلابی، جشن انقلاب در روستاهای استان، نشست دین لازمه زندگی است در اشترینان، مسابقه عکاسی کودک از نگاه کودک و ایستگاه نقاشی و حرکت پرچم بزرگ در روز ۲۲ بهمن از دیگر برنامه های ما در ایام دهه مبارکه فجر است.

انتهای پیام/پ

برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.