معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فعاليت رسانه‌هاي جمعي را تكميل كننده مأموريت‌هاي پليس دانست و گفت: رسانه‌ها بايد با قلم خود رفتار اجتماعي مناسب را به جامعه القاء كنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از زنجان؛سرهنگ جعفر كردلو گفت: اصحاب رسانه بايد در راستاي نشر و ايجاد روحيه نشاط و اميد در جامعه فعاليت کنند، زيرا اين روحيه زمينه تحقق پيروزي ها را فراهم مي کند.

وي با ابراز خرسندي از تعامل، همکاري و همدلي بسيار خوب پليس و رسانه در تمام حوزه ها،گفت: بهترين راه برون رفت از آسيب هاي اجتماعي، تحقق پيشگيري و تاثيرگذاري بر جامعه هدف است.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان با بيان اين كه رسانه ها به عنوان ابزاري مهم براي پيشگيري از جرائم و بالا بردن امنيت و احساس امنيت در جامعه نقش کليدي دارند، نقش رسانه هاي گروهي را در شکل دهي باورها و افکار جامعه و ساخت بستري مناسب در عرصه امنيت، انکار ناپذير دانست.

كردلو خاطرنشان كرد: اعتقاد پليس بر اين است كه فرهنگ‌سازي يك موضوع چند دستگاهي است كه نياز به عزم عمومي دارد و در اين بين نقش رسانه‌ها يك نقش حساس، تاثيرگذار و پررنگ است.

اين مقام انتظامي با اشاره به رسالت خطير اطلاع‌رساني و آگاه‌سازي مردم گفت: رسانه‌ها به عنوان ابزار هدايت افكار عمومي مي‌توانند در افزايش سطح احساس امنيت در جامعه و همراه‌سازي مردم با پليس در برقراري نظم و امنيت اجتماعي نقش پررنگ و حساسي را ايفا كنند.

وي تصريح كرد: هدف تمامي نهادها و دستگاه‌هاي فعال در نظام اسلامي، برقراري امنيت و حفظ دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي است كه در اين راه، وجود امنيت، نقشي كليدي و اساسي را ايفا مي‌كند.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان زنجان اظهار داشت: رسانه ها بخش جدايي ناپذير از زندگي مردم بوده و به عنوان يکي از ابزارهاي فراگير و گسترده در پررنگ و کمرنگ شدن حضور مردم در مسايل مهم اجتماعي نقش موثر و تعيين کننده دارند.

کردلو تاكيد كرد: وسايل ارتباط جمعي نقش موثري در رشد و توسعه داشته و تلاش براي گسترش سهم آنها در ترويج فرهنگ اطلاع رساني و افزايش آگاهي عمومي درباره مسائل سياسي،اقتصادي،اجتماعي و فرهنگي بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.


انتهای پیام/پ


برای آگاهی از اخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.