رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 90 درصد مرزنشینانی که جهت اخذ کارت الکترونیک مبادلات مرزی ثبت نام کرده بودند، کارت خود را دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛  نادر میرشکار افزود: از تعداد 392 هزار و 628 خانواری که جهت اخذ کارت الکترونیک ثبت نام کرده اند 354 هزار و 170 خانوار کارت های خود را اخذ نموده‌اند .

وی بیان کرد: مجموع ثبت نام شدگان به جهت دریافت کارت الکترونیک مبادلات مرزی در استان 392 هزار و 628 خانوار بوده که جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 325 هزار و 21 نفر می باشند.

میرشکارتصریح کرد : کل سهمیه ارزی اعلام شده مرزنشینان در سال 94 بیش از 191 میلیون دلارو به ازای هر مرزنشین 160 دلار بوده است .

وی گفت: آن دسته از مرزنشینانی که تاریخ اعتبار کارت آنها پایان یافته، می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت مرزنشینان ایران تا پایان سالجاری نسبت به تمدید اعتبار کارت خود از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند.

میرشکار خاطرنشان کرد: تخصیص سهمیه ارزی سال 95 تنها به مرزنشینانی تعلق خواهد گرفت که کارت الکترونیک آنها دارای اعتبار باشد و مرزنشینانی که اعتبار کارت آنها منقضی شده فاقد سهمیه ارزی خواهند بود و از مزایای آن برخوردار نمی باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.