رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به افزايش 30 درصدي کشف مواد مخدر در اين استان ،گفت : برخورد جدي با سوداگران مرگ از اولويت هاي اين پليس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ مختار شير محمدي گفت: از ابتداي سال جاري تا پايان آذر ماه در مجموع 966 هزارو 837 کيلوگرم انواع مواد مخدر توسط اين پليس کشف شده است که اين مقدار در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 30 درصد افزايش را نشان مي دهد .

وي افزود : طي اين مدت مقدار يك تن و 331 کيلوگرم پيش ساز مواد مخدر صنعتي نيز در استان کشف شد ، که از اين حيث نيز کشفيات 931 درصد افزايش داشته است .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر زنجان به انهدام 23 باند حرفه اي تهيه و توزيع مواد مخدر اشاره و تصريح کرد : در اين زمينه دو هزارو 141 قاچاقچي حرفه اي دستگير و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضايي شدند .

اين مقام انتظامي برخورد با خرده فروشان مواد مخدر را از جمله اولويت هاي اين پليس عنوان و اضافه کرد : با توجه به اينکه فعاليت و پرسه زني خرده فروشان مواد مخدر در اماکن عمومي از جمله پارک ها موجب ايجاد احساس نا امني در بين شهروندان مي شود ، برخورد با خرده فروشان و توزيع کنندگان مواد مخدر به عنوان يکي از اولويت هاي اين پليس تعريف شده است و در اين راستا از ابتداي سال جاري تعداد دو هزارو 623 خرده فروش دستگير و به مرجع قضايي معرفي شده اند .

سرهنگ شير محمدي  به اجراي 85 طرح در نقاط مختلف استان زنجان با محوريت پليس مبارزه با مواد مخدر اشاره و بيان داشت : طرح هاي مذکور با هدف نا امن کردن فضا براي توزيع کنندگان و قاچاقچيان مواد مخدر ، ارتقاء امنيت اجتماعي و افزايش احساس امنيت در بين شهروندان انجام مي شود .

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر زنجان در خاتمه با بيان اينکه مبارزه با مواد مخدر ماموريت تعطيل ناپذير پليس است ، خاطرنشان کرد : مبارزه با مواد مخدر از مطالبات اصلي مردم و مسئولان است و انتظامي زنجان نيز براي اقدام در اين عرصه عزمي جدي دارد .



انتهای پیام/س

برچسب ها: افزایش ، کشف ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.