رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی استان از کاهش تولید لوازم خانگی به 15 درصد خبر داد و بر ضرورت حمایت از کالاهای داخلی و تبلیغ کیفیت خوب آنها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی استان از کاهش 15 درصدی تولید لوازم خانگی خبر داد و گفت: در دو سال اخیر برخی از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها 40 درصد تولید لوازم خانگی داشتند اما با توجه به رکود موجود در بازار در ماه‌های اخیر، این میزان تولید به 15 درصد رسیده است.

محمد مظاهری با بیان اینکه در دو سال اخیر تولید و خرید لوازم خانگی در استان کاهش چشمگیری داشته است، افزود: حدود 70 کارگاه و کارخانه مستقیم و غیرمستقیم در خراسان رضوی به تولید لوازم خانگی می‌پردازند، که بسیاری از آنها به علت مشکلات اقتصادی یا تعطیل شدند یا نیروهای خود را تعدیل کردند.

وی حمایت دولتمردان از تولید داخلی را خواستار شد و تاکید کرد: باید با تبلیغات گسترده این فرهنگ را در کشور جا بیندازیم که تولیدات داخلی نیز با کیفیت و مرغوبیت بوده و روانه بازار می‌شوند.

رئیس انجمن صنایع لوازم خانگی خراسان رضوی در ارزیابی دوران پساتحریم گفت: اگر بانک‌های جهانی ارتباط خود را پس از رفع تحریم‌ها و عملیاتی شدن برجام با ایران آغاز کنند و ارتباط پولی میان کشور ما با دنیا برقرار شود می‌توان در آینده به افزایش تولید و خرید این نوع از کالاها امیدوار بود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.