دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و آلومینیوم هرمزگان در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان که چهارشنبه هفته گذشته در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در تبریز به مصاف شهرداری این شهر رفته بود، از سازمان لیگ فدراسیون والیبال درخواست کرد که برای سهولت در سفرهای تیم ، دیدار این تیم برابر شهرداری ارومیه در هفته هفدهم زودتر برگزار شود تا از تبریز مستقیما راهی ارومیه شود.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال پس از موافقت باشگاه ارومیه، با این درخواست موافقت کرد و مقرر شد دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و آلومینیوم المهدی هرمزگان ساعت 17 امروز در سالن غدیر ارومیه برگزار شود.

مرتضی اکرمی و مجتبی بیداریان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهند داشت و فرج الله فرج الهی ناظر این دیدار خواهد بود.

گفتنی است تیم والیبال شهرداری ارومیه در حالی میزبان تیم آلومینیوم هرمزگان خواهد بود که روز چهارشنبه در هفته پانزدهم لیگ برتر استراحت داشت زیرا مسابقه خود را برابر گوهر کویر زاهدان نهم دی‌ماه انجام داده  و سه بر صفر به پیروزی رسیده بود. تیم آلومینیوم هرمزگان هم در چارچوب هفته پانزدهم مقابل تیم شهرداری تبریز متحمل شکست شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار