مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی منطقه زاهدان گفت: در اجرای طرح درجه‎بندی نیمه دوم امسال، تعداد جایگاه‎های ممتاز منطقه زاهدان به 22 باب رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، دادخدا اعتصامی اظهار کرد: با اجرای طرح درجهبندی جایگاه های اختصاصی منطقه زاهدان در شش ماهه دوم امسال، بیش از نیمی از این جایگاهها موفق به کسب رتبه ممتاز شدند.

وی ادامه داد: در اجرای طرح درجه بندی جایگاهها اختصاصی که به منظور تعیین سطح کمی و کیفی ارائه خدمات مجاری عرضه در نیمه دوم امسال انجام شد 42 جایگاه عرضه سوخت مورد ارزیابی قرار گرفتند و مستحق دریافت کارمزد شدند.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب ارائه خدمات در جایگاههای عرضه سوخت تعداد جایگاههای درجه یک را 7 باب، درجه دو را 5 باب و درجه سه را 3 باب اعلام کرد و 5 باب جایگاه را نیز حائز کسب درجه پایه برشمرد.

گفتنی است، طرح درجه‌بندی جایگاههای اختصاصی، دو نوبت در سال هر شش ماه یک بار انجام میشود و در این طرح همه جایگاههای منطقه از نظر نحوه عرضه سوخت، تجهیزات مکانیکی، وضعیت محوطه و ساختمان جایگاه، ارائه خدمات جانبی، تکریم ارباب رجوع و سطح ایمنی مورد ارزیابی و درجه‌بندی قرار می‌گیرند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد

انتهای پیام/ب

برچسب ها: جایگاه ، سوخت ، برتز ، ممتاز ، معرفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.