رئیس هیئت دوچرخه سواری استان همدان گفت: قرار بود برای دوچرخه سوار مبتلا به بیماری سرطان مراسم گلریزان برگزار کنیم اما از انجام آن منصرف شدیم.

ثقفی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: همایش همگانی دوچرخه سواری با همکاری آموزش و پرورش به مناسبت دهه فجر، 18 بهمن برگزار می‌شود.
 
وی در خصوص قادری و مراسم گلریزان که قرار بود برای او برگزار کنند تا هزینه‌ای برای درمان بیماری‌اش جمع آوری کنند، افزود: قادری هنوز آمریکا است و فدراسیون برای برگزاری مراسم گلریزان موافقت نکرده است در همدان هم در صورت گلریزان هزینه چندانی جمع آوری نمی‌شود و به همین دلیل از برگزاری آن ناامید شدیم.
 
ثقفی در ادامه خاطر نشان کرد: دو مربی تیم های استانی همدان (مسعود غیاسی و امید جلالی) برای حضور در دوره‌های بین‌المللی دعوت شده‌اند و این اتفاق باعث افزایش سطح علمی آنها خواهد شد که به نفع تیم های استانی است.
 
وی در خصوص رکابزن ملی پوش که از استان همدان است تاکید کرد: جلسه‌ای با بهنام آرین (ملی پوش دوچرخه سواری) در دفتر مدیر ورزش و جوانان داشتیم و برنامه‌های او را برای حضور در مسابقات جویا شدیم و مشکلات او را بررسی کردیم و مقرر شد که برای او در خود استان همدان اسکان در نظر بگیریم تا تمریناتش را بهتر انجام دهد و در المپیک موفق شود.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار