لزوم تقویت همکاری های ایران و سوریه به ویژه در عرصه های علمی

وزیر بهداشت گفت: پیش از این ملاقات نیز، دیداری با وزیر بهداشت سوریه داشتیم که در آن جلسه، توافقات صورت گرفته گذشته پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ دکتر سید حسن هاشمی ضمن بیان تبریک به نخست وزیر سوریه به دلیل موفقیت های دولت و ملت این کشور در جبهه های نبرد، برای پیروزی مردم و دولت سوریه آرزوی موفقیت کرد.

دکتر هاشمی ضمن تأکید بر لزوم ارتقای همکاری های بین دو کشور ایران و سوریه، خاطر نشان کرد: لازم است تا همکاری های علمی و همچنین مبادلات تجاری در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی بیش از گذشته، تقویت شود.

وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه رابطه بسیار خوبی بین فارغ التحصیلان ایرانی در سوریه و یا بر عکس وجود دارد و بنظر می رسد ماه ها و سال های آینده، دوران بسیار ارزشمندی باشد چرا که دوران سخت و دشوار می گذرد و همانند دوران پس از جنگ تحمیلی در کشور ما، تنها عزت و سربلندی ملت سوریه باقی خواهد ماند.

 دکتر هاشمی ضمن تأکید مجدد بر لزوم تقویت همکاری های دو کشور به ویژه در عرصه های علمی، یادآور شد: امیدوارم این سفر بتواند به توسعه بیشتر روابط ایران و سوریه به ویژه در حوزه های بهداشتی، درمانی و ارتقای دانش پزشکی در بین دانش آموختگان ایرانی و سوری کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.