امروز انقلاب اسلامي در گوشه گوشه جهان شناخته‌شده است و به بركت نظام جمهوري اسلامي ايران بسياري از ملت‌های دنيا از خواب غفلت بيدار و نظام‌های الهي و اسلامي در جهان تقویت‌شده‌اند.

انقلاب اسلامي در گوشه گوشه جهان شناخته‌شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛سید محمد ميرمحمدي استاندار یزدگفت: امروز انقلاب اسلامي در گوشه گوشه جهان شناخته‌شده است و به بركت نظام جمهوري اسلامي ايران بسياري از ملت‌های دنيا از خواب غفلت بيدار و نظام‌های الهي و اسلامي در جهان تقویت‌شده‌اند.

ميرمحمدي با اشاره به اینکه در 37 امین سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي بايد به نكاتي توجه ویژه داشته باشیم افزود: بازشناسي اندیشه‌ها، رفتار، اخلاق و آرمان‌های حضرت امام خميني (ره) به‌عنوان معمار كبير انقلاب اسلامي و معرفي اين آرمان‌ها و ارزش‌ها به نسل نوجوان و جوان است و همه ملت ايران در پيروزي انقلاب نقش‌آفرین بودند و نظام متعلق به همه مردم است و شايسته نيست كه يك قشر خاص يا گروه محدودي انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های آن را به نفع خود مصادره كنند.

ميرمحمدي گفت : امروز قانون اساسي ميثاق ملي همه ما تلقي می‌شود كه با آراء بالاي مردم به تأييد رسيده و همه مردم به اين قانون اساسي وفادار هستند.

میرمحمدی: می‌بایست تداوم و استمرار انقلاب اسلامي را همواره مدنظر قرار دهيم و فراموش نكنيم وهمان ویژگی‌های اتحاد، انسجام، ايثار و فداكاري اوايل انقلاب را در بين ملت ايران حفظ كنيم و بزرگداشت ستاد دهه فجر و پيروزي انقلاب اسلامي براي تحقق اين مهم است.

وي تصريح كرد: نكته ديگر توجه به شهدا، جانبازان، آزادگان، ايثارگران و خانواده‌های آن‌هاست كه در انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و دفاع از اين سرزمين اسلامي براي ملت ايران -حماسه‌ای جاويدان آفريدند و به قيمت جان خود آرمان‌های نظام جمهوري اسلامي ايران را حفظ كردند.

ميرمحمدي با اشاره به نقش دانشجويان در پيروزي انقلاب اسلامي گفت: ضروری است كه مراكز دانشگاهي و حرکت‌های جنبش دانشجويي نقش مهمي در پيروزي انقلاب اسلامي داشتند و بايد روحيه بالندگي و اين نقش زنده و با طراوت در بين دانشجويان و دانشگاه‌ها حفظ شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.