سردار فدوی:

یمن 9 فروند از ناوهای 800 میلیون دلاری عربستان را نابود کرده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: یمن 9 فروند از ناوهای 800 میلیون دلاری عربستان را نابود کرد.

یمن 9 فروند از ناوهای 800 میلیون دلاری عربستان را نابود کردبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  سردار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در مراسم گرامی داشت شهید کاظمی که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: راهی که امام راحل به ملت ایران نشان داد راهی بود که به اقتدار و امنیت ایران رسید و باعث شد تا همه دشمنان این مرز و بوم به انفعال کشیده شوند. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: زمانی که انقلاب اسلامی ایران پیروز شد هیچ کدام از کشورهای مستکبر تصور نمی کردند که ایران به چنین قدرتی دست پیدا کند اما قدرتی که امروز ایران دارد حتی با سال های گذشته خود نیز قابل مقایسه نیست و به خاطر همین است که مستکبران در روند خود برای برخورد با ایران تجدیدنظر کردند و با طراحی نقشه های خصمانه خود و بازی گرفتن عروسک های خیمه شب بازی در منطقه انفعال بیش از حد خود را باعث شدند.  

وی افزود: هیچ یک از کشورهای منطقه که جمعیت زیادی هم ندارند در حدی نیستند که دشمن جمهوری اسلامی ایران به حساب آیند و آمریکا می داند که نه خودش و نه دست نشانده هایش نمی توانند ایران را تهدید کنند. اقداماتی که امروز در منطقه صورت می گیرد همه به خاطر سیلی محکمی است که مستکبران عالم از ایران خوردند.
  
سردار فدوی درباره اقدامات خصمانه آمریکا در منطقه اظهار داشت: شیطان بزرگ با طراحی های خصمانه خود می خواهد به مقاصد خود مبنی بر شکست انقلاب اسلامی دست پیدا کند و به همین دلیل گروه های تروریستی را در منطقه فعال کرده است چون می داند که نمی تواند با اقدام مستقیم به رویارویی با انقلاب بپردازد و به همین دلیل می خواهد بین مردم و دولت های مسلمان منطقه جنگ راه بیندازد ولی به خاطر اینکه ما تمام اقدامات آمریکا در منطقه را رصد می کنیم نمی تواند به دستاورد خود دست پیدا کند.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ادامه داد: امروز گردن آمریکا زیر تیغ انقلاب است و اگر اطلاعی از توانمندی های ما دارد به خاطر آن است که ما خود خواسته ایم این اطلاعات را داشته باشد و زمانی که بخواهد از این اطلاعات استفاده کند وجود خارجی نخواهد داشت. ما طی سال های گذشته هیچ شبی را برای بالا بردن توان دفاعی و از بین بردن دشمنان خدا فرو نگذاشته ایم. 

سردار فدوی در بخش پایانی سخنانش اظهار داشت: امروز قدرت انقلاب اسلامی در حدی است که شیطانک های کوچک جایی برای ابراز قدرت ندارند این عربستان و قطر نیستند که در یمن می جنگند بلکه کشورهایی هستند که پیامدهای انقلاب برایشان مانند ترکشی بوده که به آن ها برخورد کرده است و همه می بینند که عصبانیت آنها به خاطر آن است که بعد از گذشت ده ماه نتوانستند اقدام قابل توجهی را در یمن صورت بدهند و حتی خسارت هایی مانند منهدم شدن 9 فرونداز ناوهای 800 میلون دلاری عربستان در آب های یمن را دیده اند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: فدوی ، سپاه ، ناو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۸ دی ۱۳۹۴
اخه خوب ما بخوایم بزنیم کلا درآمدتون قطع میشه چرا ان قد الکی شاخین ب خدا چنتا موشک تو پایگاه نفتیا تون بخوره دیگه پول ندارین گشنه هارو اجیر کنین بجنگن براتون خودتونم که ترسو این
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۱۸ دی ۱۳۹۴
سرداراین دزدان دریای سومالی را این سری گرفتین آزادنکنین تایه کم ادب شن زنده بادفرماندهی شجاع وپرسنل دلاور نیروی دریای سپاه وارتش مان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۱۸ دی ۱۳۹۴
زنده بادسردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۸ دی ۱۳۹۴
دمت گرمه سردارفدوی خوب روی استکباروعیادیش بااین سخنان کم کردی ودادی نیروی مقتدردریای سپاه نیزهمانند هواوفضای سپاه وتوان موشکی ایست انشاالله همیشه زنده وپابررکاب آقاونظام باشی
آخرین اخبار