مهدی عباسی برای نخستین بار، تحقیقی پیرامون تجربه‌های نویسندگی انجام می‌دهد و آن را در قالب کتابی منتشر می‌کند.

مهدی عباسی، نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تحقیق بی‌‌نمونه خود در زمینه نویسندگی گفت: هم‌اکنون برای اولین بار تحقیقی درباره تجربیات نویسندگی انجام می‌دهم. در این تحقیق با 17 نویسنده در خصوص تجربه‌هایشان مصاحبه کردم. در این میان ترجمه 45 مصاحبه افراد دریافت‌کننده جایزه نوبل ادبی و 100 مورد خطاهای نویسندگی نیز دیده می‌شود.

وی افزود: خطاهای نویسندگی که در تحقیق بنده پیرامون این حرفه آمده است را در کارگاه‌های داستان‌نویسی مشاهده کردم. حال تحقیقاتم در مجموع به 1000 صفحه می‌رسد. این صفحات تحت عنوان کتابی با عنوان تجربیات نویسندگی و خطاهای نویسندگی منتشر خواهد شد.

این نویسنده با اشاره به زمان انتشار کتاب خود اظهار داشت: کتاب «تجربیات نویسندگی و خطاهای نویسندگی» تا پایان سال جاری منتشر خواهد شد. اما تا کنون انتشاراتی آن مشخص شده است. از زمان آغاز کار تا کنون چند انتشاراتی که در این باره اطلاع پیدا کرده بودند، به من پیشنهاد چاپ اثرم را دادند.

به نظرم اتمام کار زمان مناسبی برای انتخاب انتشاراتی خواهد بودو به دلیل آنکه کتاب «تجربیات نویسندگی و خطاهای نویسندگی» یک اثر مرجع درباره این حرفه محسوب می‌شود. انتخاب انتشاراتی آن به فکر و تأمل بیشتری نیاز دارد.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.