در این گزارش به بررسی میانگین سنی بازیکنان گرانترین و ارزانترین و یک بازیکن ملی بدون باشگاه پرداخته ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی مسابقات انتخابی فوتبال المپیک 2016 برزیل در قاره آسیا با حضور 16 تیم راه یافته به این مرحله در 4 گروه 4 تیمی از 22 دی ماه به میزبانی قطر برگزار خواهد شد تا تکلیف 3 تیم صعود کننده به المپیک ریو 2016 برزیل مشخص شود.

تیم ملی کشورمان با 23 بازیکن که ارزش قراردادهای آنها به 4 میلیارد و 371 تومان است و با میانگین سنی 21.69 سال به تقابل 19 تیم مطرح آسیایی می‌رود.

*جوان‌ترین بازیکن تیم ملی

ماهان رحمانی بازیکن تیم سایپای تهران با 19 سال و 6 ماه و 23 روز جوان‌ترین بازیکن ملی‌پوش امید کشورمان را در اختیار دارد.

این بازیکن جوان که محصول تیم‌های پایه سایپا در این فصل 52 دقیقه برای تیم باشگاهی خود بازی کرده است و هنوز موفق به گل‌زنی نشده است.

*پیرترین بازیکن تیم‌ ملی امید

وحید حیدریه مدافع پرسپولیسی تیم ملی امید با 23 سال و 4 روز مسن‌ترین بازیکن تیم امید در مسابقات قطر خواهد بود این بازیکن به خاطر مصدومیت تنها یک بازی برای تیم قرمزپوش پایتخت در این فصل بازی کرده است.

*ارزان‌ترین و گرانترین بازیکن تیم ملی امید

در میان 23 بازیکن تیم ملی علی کریمی بازیکن سپاهان با 450 میلیون گران‌ترین و محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن ملوان انزلی با 6 میلیون  ارزانترین قرارداد را دارند.

البته این مبالغ از روی سایت سازمان لیگ فوتبال استخراج شده است.

*بچه عقاب بدون تیم

امیر عابدزاده دروازه‌بان تیم ملی امید تنها بازیکن تیم ملی حاضر در رقابت‌های قطر است که با هیچ باشگاهی قرارداد ندارد و تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر پدرش، احمدرضا عابدزاده عقاب آسیا برگزار می‌کند اما به عنوان یکی از نفرات تیم ملی امید راهی قطر شد.

به هر حال امیدواریم این بازیکنان با 4 میلیارد تومان بتوانند طلسم 40 ساله المپیک را بشکنند.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۸ دی ۱۳۹۴
دروازه بان های بسیار بهتری هم وجود دارند که هم تیم باشگاهی دارند و هم سابقه ملی در رده های پایین تر. اونوقت ی نفر ............
آخرین اخبار