زنجان؛

نقد سازنده لازمه یک سیستم پویا ست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت : انتقاد و نقد کردن لازمه پویایی سیستم دانشگاه است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز زنجان؛رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت : دانشگاه آزاد اسلامی یک موسسه غیر دولتی و غیر انتفاعی عام المنفعه است و همه کسانی که در جریان امور قرار دارند می دانند که برای پویایی و زنده بودن این دانشگاه باید تک تک افراد و همکاران و اعضای هیات علمی تلاش کنند

دکتر رجائی افزود : این دانشگاه به معنای حقیقی کلمه متعلق به تمامی مردم است ، فراز و فرودهای مدیریتی نشان داد کسانی می توانند با این دانشگاه کار کنند که از داخل خانواده دانشگاه آزاد اسلامی بوده و برای این مجموعه فردی دلسوز باشند .

این مقام مسئول ادامه داد:رؤسای واحد ها ، معاونان و اعضای هیات رئیسه همچون سایر اعضای این دانشگاه عضو این مجموعه هستند و باید برای پیشرفت و توسعه دانشگاه در کنار اعضای هیات علمی و کارکنان تلاش کنند .

وی افزود : وظیفه همه ما به عنوان عضو خانواده بزرگ دانشگاه صیانت از حقوق این دانشگاه و اعتلای نام آن است و در برابر سرنوشت دانشگاه مسئولیت داریم و نباید بی تفاوت باشیم .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان نقد سازنده را لازمه یک سیستم پویا دانست و گفت : انتقاد و نقد کردن لازمه پویایی سیستم دانشگاه است و باید بیاموزیم که انتقاد به معنای خصومت و دشمنی نیست و اگر در درون خانواده و سیستم ایراد و مشکلی وجود دارد باید داخل همان مجموعه مورد توجه قرار گیرد .

وی اضافه کرد : ایجاد فضای تخریب و سیاه نمایی در محیط های علمی و دانشگاهی فرجام خوبی ندارد ، به هر حال در مجموعه دانشگاه افراد آگاه ، با دانش و بینش علمی وجود دارند و خودشان بسیاری از مسائل را تشخیص می دهند .

رجایی اعلام کرد : اعمال بخشنامه ها ، دستور العمل ها و مقررات در راستای حفظ منافع دانشگاه (شامل اساتید ، کارکنان و دانشجویان) جزء وظایف مسئولین می باشد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت : دوران تصدی مسئولیت ها در طول خدمت دارای فراز و فرودها است و جابجایی افراد و همکاران در درون سیستم امری طبیعی قلمداد میگردد .

رجائی افزود : در جابجایی تک تک کارکنان در درون سیستم ،بخش های مختلف مخصوصا معاونین و روسای دانشکده ها درگیر قضیه هستند و تغییرات با خرد جمعی صورت می گیرد ، سفارش بنده به معاونان و روسای دانشکده ها این بوده است که عدالت و انصاف در خصوص جابجائی و عزل و نصب همکاران در پست های مختلف مراعات گردد .

وی به بخشنامه حق تخصص اشاره کرد و گفت : با توجه به هزینه های زیاد دانشگاه به خصوص در بخش جاری ، لازمه استمرار کار دانشگاه ، برداشتن گام های محتاطانه در مسائل مالی است ، مسلما دانشگاهی که از توان مالی بالاتری بر خوردار باشد ، این توانایی در راستای استمرار فعالیتها و بخصوص در جهت ارائه خدمت بهتر به اساتید ، کارکنان و دانشجویان خواهد بود

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت


برچسب ها: سازنده ، سیستم ، پویا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.