تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد مقابل تیم شهرداری جوان ارومیه به برتری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد؛ درهفته دوم دور برگشت رقابت های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور یادواره 200 شهید والیبالیست و در گروه ب این مسابقات،عصر دیروز دو دیدار برگزار شد.

در یکی از این دیدارها، تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی این شهرستان میزبان تیم شهرداری جوان ارومیه بود.

دراین دیدارتیم مقاومت فرمانداری مهاباددرمیان تشویق بیش ازدوهزارتماشاگرعلاقمنداین شهرستان،با نتیجه3 بر2حریف هم استانی خود تیم شهرداری جوان ارومیه را با شکست بدرقه کند.

تیم مقاومت فرمانداری مهاباد،گیم های اول،سوم و پنجم را با نتایج 25 بر22، 25 بر23 و15 بر12 را در این دیدارتوانست به نفع خود به پایان رساند.

با این برد که ششمین پیروزی متوالی تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در این دوره از رقابت هاست،این تیم 15 امتیاز را کسب کردو در رده نخست جدول قرار گرفت.

تیم های عقاب تهران با 9 امتیاز وشهرداری جوان ارومیه باهشت امتیاز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرارگرفتند.

در دیگر بازی این گروه نیز تیم حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه میزبان ملوان تهران بود که این دیدار را تیم میزبان 3 بر 2 برحریف خودغلبه کرد..

تیموالیبال مقاومت فرمانداری مهاباد در گروه 2 این رقابت ها با تیم های عقاب تهران، شهرداری جوان ارومیه، حمل و نقل سراسری سرمست کرمانشاه و ملوان تهران هم گروه است.

در هفته سوم دور برگشت این رقابت ها روز چهارشنبه ی هفته بعد23 دی ماه،تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در تهران میهمان تیم عقاب این شهر خواهدبود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.