مسئول سازمان بسیج رسانه قزوین گفت: هدف از برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان نشان دادن نقش مهم و خطیر رسانه‌ها در آگاهی‌بخشی به قشرهای مختلف جامعه از اخبار و واقعیت‌های روز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛محمد سرباز اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی اخبار و اطلاعات مهم روز دارند و می‌توانند در جامعه تأثیر فراوانی بگذارند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و دفاع از منافع ملی اضافه کرد: در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین از بهترین آثار رسانه‌ای رونمایی می‌شود که در موضوعات حفظ و دفاع از منافع ملی، حمایت از دستاوردهای هسته‌ای و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: از محورهای مهم جشنواره رسانه‌ای ابوذر که می‌توان به آن اشاره کرد تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، شناخت دشمن، متکی شدن به توان داخلی، بیداری اسلامی و مبارزه با تروریسم است.

سرباز با اشاره به اینکه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود، یادآور شد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره از 12 تا 17 دی‌ماه جاری بوده و امروز آخرین مهلت شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان قزوین در بخش‌های یادداشت، مقاله، گزارش، عکس و تیتر صفحه نخست است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین یادآور شد: علاقمندان می‌توانند در بخش جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان به آدرس «basijmedia.ir» مراجعه کرده و آثار خود را ارسال کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.