مردم تبریزیادوخاطره عملیات کربلای 4، 5 و 8، با برگزاری همایشی گرامی می دارند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دراین مراسم، که شنبه نوزدهم دی ماه و با حضور سردار امین شریعتی، فرمانده سابق لشگر 31 عاشورا و فرماندهان، رزمندگان، خانواده معظم شهدا و امت شهید پرور آذربایجان شرقی، حضور خواهند یافت از دلاوریهای رزمندگان ایثارگران و خانواده های معظم شهدا تجلیل خواهد شد

این مراسم از ساعت 15 در تالار وحدت دانشگاه تبریز آغاز خواهد شد
کریم حرمتی، دبیر اجرایی یادواره‌ گرامیداشت سالگرد عملیات‌های کربلای 4، 5 و 8 گفت: از سال 1365 ما شاهد افزایش حجمه‌های استکبار جهانی شرق و غرب نسبت به انقلاب و نظام بودیم. آن‌ها می‌خواستند سرنوشت جنگ را مشخص و کفه‌ نبرد را به نفع خود تغییر دهند.و اما رزمندگان اسلام نیز به فرمان رهبرشان برای به زانو در آوردن استکبار و ایادی آنها صدام ومزدورانش را به از جان و خود گذشتند و نتیجه‌اش خلق عملیات های کربلای 4، 5 و 8 شدکه نیروهای زیادی از کل کشور در این مقطع وارد عمل شدند و لشگر عاشورای آذربایجان شرقی نقش ویژه‌ای در این سه عملیات ایفا کرد.

وی افزود :در این عملیاتها لشگر عاشورا یک هزارو96 شهید تقدیم انقلاب کرد که نام 60 فرمانده نیز در بین شهدا دیده می شود . همچنین 24 نفر از نیروهای واحد اطلاعات لشکر 31 عاشورا نیزدر این عملیاتها به شهادت رسیدند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.