اتابکی؛

زنگ ورزش مدارس کیش به زنگ آموزش حرفه‌ای تبدیل شد

رئیس کمیته بادبانی قایقرانی گفت: زنگ ورزش مدارس در کیش به 4 ساعت در هفته افزایش یافت و به جای کار با وسایل ابتدایی آموزش حرفه‌ای را جایگزین خواهیم کرد.

بهزاد اتابکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه پایه‌و‌آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: یکی از اتفاقات مهمی که در عرصه بادبانی برای ارتقای این رشته به وقوع پیوست راه‌اندازی سایت توسعه قایقرانی در کیش است و منتظر هستیم تا همکاری این هیأت با مدارس و آموزش و پرورش بیشتر شود و زنگ ورزش مدارس را در کیش تغییر دهیم.
 
وی افزود: با مذاکراتی که صورت گرفته است مقرر شده تا زنگ‌های ورزش را به 4 ساعت در هفته تبدیل کنیم و در این ساعات به ورزش‌های تخصصی قایقرانی و بادبانی بپردازیم.
 
اتابکی در ادامه تصریح کرد: این کار باعث می‌شود که دانش‌آموزان از کودکی با رشته‌های تخصصی آشنایی پیدا کنند و در رشته مورد علاقه خود تمرینات را پیگیری کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: البته کشورهای سنگاپور و کره جنوبی این سیاست را اجرا کرده‌اند و برگ برنده‌ای است برای ارتقای رشته‌های تخصصی در ورزش و هند هم به تازگی به این کار روی آورده است و ما از کیش آغاز کرده‌ایم تا در نوشهر و انزلی و قشم و بندرلنگه و به ترتیب استان‌هایی که دریاچه و آب برای قایقرانی دارند بتوانیم پیش برویم.
 
اتابکی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که در حال پیشروی به سوی آن هستیم احداث کمپ در کیش و بندرانزلی و بعد از توافقاتی که با نیروی دریایی انجام شد مقرر کردیم، رشته‌های بادبانی را جزو دروس اصلی نیروی دریایی قرار دهند زیرا این رشته قبلا هم از دروس سیلابس نیروی دریایی بوده است و در جلسه‌ای که با امیر دریادار سیاری داشتیم وی نیز از این جریان استقبال خوبی کرد.
 
رئیس کمیته بادبانی قایقرانی در ادامه تاکید کرد: احمدی از ورزشکاران خوب رشته بادبانی است و در حال حاضر دوره‌های مربیگری و کار با ورزشکاران بزرگ دنیا را در پیش گرفته است تا طی دوره‌های تخصصی در مسابقات به او امیدوار باشیم اگر چه خیلی هم انتظار ندارم اما باید مراحل را برای موفقیت طی کند.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار