مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ازنیمه تمام ماندن 70 پروژه ورزشی در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از همدان؛ منعم  با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ها به 60 میلیارد تومان اعتبار نیازاست گفت: برای اتمام این طرح ها به مساعدت و همراهی خیرین ورزش دوست نیازمنداست.


مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: بخش دولتی به تنهایی قابلیت ورود به عرصه های عمرانی وتکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام را ندارد و اگرکمک و مساعدت خیرین استان نباشد بسیاری ازپروژه های ورزشی نیمه تمام خواهد ماند.

وی با توجه به درپیش رو بودن رخداد ورزشی جهانی یعنی المپیک برزیل افزود: درحال حاضر 11رشته ورزشی با 18ورزشکار مستعد حضور در المپیک با کمبود منابع مالی مواجه اند که دراین زمینه نیازمند حمایت وهمراهی ویژه خیرین برای افتخارآفرینی در ورزش استان هستند،
 این مجمع که بعد گذشت وقفه ایی چندساله با حضور خیرین ورزش دوست استان همدان شروع بکارکرده است بااستقبال خوب سرمایه گذاران همدانی برخورداربود. 

دراین مجمع خیرین سرمایه گذاربابیان دیدگاه های خود به بحث وتبادل نظردرمورد طرح های ورزشی پرداختند.

رییس ورزش های همگانی استان ازتاریخچه تشکیل این مجمع که نزدیک به یک دهه فعالیت دارد گفت و افزود: سرمایه گذاران می توانند با مراجعه به نقشه های شهری ازمحل پروژه ها مطلع وبا حضوریافتن درمحل مورد نظر برای این طرح ها سرمایه گذاری کنند.

سبزواری ورزش استان را فاقد محل مناسبی برای مجمع سرمایه گذاران ورزشی دانست وافزود: وجود مکان مشخص برای این مجمع موجب ارتقاء وشکوفایی بیشتر ورزش استان خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


برچسب ها: خیرین ، همدان ، حمایت ، پروژه ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.