تيم هاى ملى واليبال بلغارستان ، آلمان و فرانسه موفق شدند در روز دوم رقابت هاى واليبال انتخابى المپيك اروپا، حريفان خود را شكست دهند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاى واليبال انتخابى المپيك در اروپا، به ميزبانى كشور آلمان، امشب با برگزارى سه ديدار روز دوم خود را پشت سر گذاشت.
در نخستين ديدار روز دوم اين مسابقات و از گروه B تيم واليبال بلغارستان به مصاف فنلاند رفت كه در پايان موفق شد با كسب پيروزى ٣ بر يك حريف خود را شكست دهد.
فنلاندى ها در اين ديدار ست سوم را ٢٥ بر ٢٣ بردند اما در ست هاى اول، دوم و چهارم با نتايج ٢٩ بر ٢٧، ٢٥ بر ٢٢ و ٢٥ بر ١٥ مغلوب بلغارستان شدند. تئودور اسكريمو از تيم بلغارستان با كسب ٢٦ امتياز ، امتيازآورترين بازيكن ميدان شد.
در دومين ديدار از روز دوم اين رقابت ها و از گروه A تيم ملى واليبال آلمان كه ميزبانى مسابقات را هم بر عهده دارد، مقابل تيم ملى صربستان به ميدان رفت. آلمانى ها در اين ديدار موفق به كسب پيروزى ٣ بر صفر مقابل حريف خود شدند. صربستان شب گذشته و در روز اول اين رقابت ها مقابل لهستان هم شكست خورده بود. شاگردان ويتال هنين در تيم آلمان، در سه ست متوالى با نتايج موفق به شكست تيم ملى واليبال صربستان شدند. در اين ديدار جيورجى گروزر از تيم ملى آلمان با ١٩ امتيازى كه براى تيمش كسب كرد، به عنوان امتيازآورترين بازيكن زمين انتخاب شد. اين بازيكن شب گذشته هم در ديدار با بلژيك بهترين امتيازآور ميدان شده بود. 
در ديگر ديدار گروه B و آخرين ديدار روز دوم رقابت ها در ديدارى حساس و ديدنى تيم هاى روسيه و فرانسه با هم ديدار كردند. نبردى كه در پايان با برترى ٣ بر يك تيم ملى فرانسه همراه شد. 
فرانسه كه عنوان قهرمانى ليگ جهانى ٢٠١٥ را در كارنامه دارد ست دوم را با حساب ٢٥ بر ٢٠ به حريف خود واگذار كردند اما ست هاى اول ، سوم و چهارم را با نتايج ٢٥ بر ١٥، ٢٥ بر ١٧ و ٢٥ بر ١٩ مقابل روسيه به برتري رسيد و در مجموع با نتيجه ٣ بر يك برنده اين ديدار شدند. اروين نگاپته از تيم ملى فرانسه توانست در اين ديدار ١٩ امتياز براى تيمش به دست آورد و به عنوان امتيازآورترين بازيكن اين ديدار انتخاب شود. ميخايلوف روسى هم همين تعداد امتياز را براى تيمش بدست آورد. 
**نتايج كامل روز دوم رقابت هاى انتخابى المپيك اروپا به شرح زير است: 
فنلاند يك - بلغارستان ٣ 
آلمان ٣ - صربستان صفر 
فرانسه ٣ - روسيه يك 
گفتنى است سومين روز اين رقابت ها فردا نيز با برگزارى سه ديدار پيگيرى خواهد شد. 
از گروه A اين مسابقات تيم ملى لهستان به مصاف بلژيك خواهد رفت و در گروه B ابتدا دو تيم بلغارستان و روسيه با هم ديدار خواهند كرد و سپس تيم ملى واليبال فرانسه، كه عنوان قهرمانى ليگ جهانى ٢٠١٥ را از آن خود كرد، در آخرين ديدار روز سوم به مصاف فنلاند خواهد رفت.
** برنامه روز دوم رقابت هاى انتخابى المپيك اروپا به شرح زير است: 
گروه A : بلژيك - لهستان ( ساعت ١٧ و ٣٠ به وقت تهران) 
گروه B: روسيه - بلغارستان (ساعت ٢٠ و ٣٠ به وقت تهران) 
فرانسه - فنلاند ( ساعت ٢٣ به وقت تهران) 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار