معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از پیشرفت 80 درصدی تالار احسان ماندگار کرمان خبر داد و گفت: این تالار سال آینده به بهره برداری کامل می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛مهندس سجاد افشار پور با اشاره به روند اجرایی یکی ازبزرگترین پروژه های عمرانی استان افزود: تالار احسان ماندگار کرمان با هدف ایجاد یک مجتمع چند منظوره برای مراسمات ملی، مذهبی، فرهنگی و سایر جشن‌ها و مراسمات در شهر کرمان در مساحتی بالغ بر 13 هزار متر مربع دردست احداث استکه امیدمی‌رود این طرح دراوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

وی از پیشرفت 80 درصدی عملیات عمرانیاین طرح با اعتبار140 میلیارد ریال خبر داد و خاطرنشان کرد: اعتبار این طرح بالغ بر 190میلیارد ریال است که از محل عواید و پذیره موقوفات متصرفی و غیر متصرفی تأمین می شود.

افشاری با اشاره به اینکه این پروژه با همکاری بنیاد توسعه و عمران موقوفات در دست اجرا است،تصریح کرد: پروژه مذکور با زیر بنای 9 هزار متر مربع فضای داخلی در 3 طبقه شامل: زیرزمین، سالن نذورات، سالن همایش‌ها،آمفی تئاتر و سالن پذیرایی با ظرفیت گنجایش هر سالن دو هزار نفر و یک آشپزخانه صنعتی مدرن است.

وی یادآور شد: تالار احسان ماندگار کرمان پس از تکمیل قابلیت برگزاری سه برنامه به صورت همزمان بدون ایجاد تداخل در هر یک از برنامه‌ها را دارد.

افشاری، هدف از تأسیس این بنای عظیم را سرمایه گذاری و در آمدزایی بر روند رشد و توسعه و آبادانی موقوفات استان دانست و افزود: در طراحی این ساختمان از جلوه‌های معماری سنتی ـ اسلامی استفاده می‌شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جواناينجا کليک کنيد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.