قیمت انواع خودروهای داخلی، تولیدی که در ورطه نابودی است، قیمت آپارتمان در منطقه سه تهران، قیمت انواع کامیونت و .... از مهم‌ترین عناوین اقتصادی امروز است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین عناوین اقتصادی امروز به شرح زیر است:

قیمت انواع خودرو های داخلی به شرح زیر می باشد.

نائب رئیس اتحادیه باغداران گفت:سیب زمینی مصرف عموم مردم است اما به سبب افزایش تولید، قیمت فروش محصول، هزینه تمام شده کشاورزان را هم پوشش نمی دهد.

قیمت واحد های مسکونی در منطقه سه تهران منتشر شد.

قیمت انواع کامیونت در بازار منتشر شد.

پروژه ایجاد و توسعه دانش فنی ال‌ان‌جی و جی تی ال(تبدیل گاز طبیعی به فرآورده‌های با ارازش) از حدود 20 سال پیش جلوتر از طرح‌های قطر در پارس جنوبی آغاز شد اما بنا به دلایلی طرح متوقف و قطر از ایران سبقت گرفت.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی باید کاهش یابد گفت: برای جبران کسری بودجه، اخذ مالیات از افراد دانه درشت در دستور کار قرار گیرد.

در اواخر وقت چهارشنبه و صبح روز پنج شنبه سواحل شرقی دریای خزر و استان خراسان شمالی و خراسان رضوی با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌های جدید طرح‌های دولت قبلی را قبول ندارند بنابراین طرحی همچون سنددار کردن اراضی بافت‌های فرسوده باید به سرعت انجام شود.

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان معاملات روزی جاری در حالی به کار خود خاتمه داد که با رشد576.87 واحدی به عدد 62 هزار و 632 رسید.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار