امام جمعه بهار گفت: بالاترين معروف سياسی شرکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار حوزه استانهای گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام حاتم نيا  در  ستاد احياء امر به معروف و نهي از منکر شهرستان بهار  با يادآوري اينکه قيام امام حسين(ع) با هدف احياي دين اسلام و امر به معروف و نهي از منکر صورت گرفت، افزود: به همين منظور و براي حرکت در اين مسير، اقدامات جامعه اسلامي بايد با محوريت اين فرايض ديني انجام شود و کمترين بي‌توجهي در اين راستا صورت نگيرد.

امام جمعه  بهار با اشاره به جايگاه اين دو فريضه امر به معروف و نهي از منکر در دين اسلام خاطرنشان کرد: ‌تداوم انقلاب و گذشتن از فراز و نشيب‌ها و همچنين گذر از تهديد نرم دشمن نيازمند احياي فريضه امر به معروف و نهي از منکراست.

وي گفت: بالاترين معروف سياسي، شرکت حداکثري در انتخابات است.چراکه حضور حداکثري نظام اسلامي بيمه مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده سپاه بسيج شهرستان بهار نیز در این مراسم افزود: امر به معروف و نهي از منکر يکي از فرائض مهم الهي است که بايد آن را در سطح جامعه احياء کنيم لذا اعضاي ستاد بايد معروفات را در سطح جامعه گسترش دهند و از منکرات در جامعه اسلامي پرهيز شود.

سرهنگ غلامرضا رجبي اضافه کرد : علل فروپاشي بنيان خانواده ماهواره است که بايد بسيج همگاني در مورد مقابله با ماهواره تشکيل شود،  سپاه بسيج شهرستان بهار نيز اين مهم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

بر اساس این گزارش همچنین محسن مرادي پناه فرماندار بهار گفت : تمام ما مسئولان به فريضه امر به معروف و نهي از منکر اعتقاد داريم چرا که جزو آموزه‌هاي ديني ماست و بر همين اساس اين دو فريضه الهي را در تمام جوانب وظايف محوله لحاظ مي کنيم.

 فرماندار بهار کاربردي کردن بحث فريضه امر به معروف و نهي از منکر را اولويت ستاد شهرستان بهار خواند و يادآور شد: براي تأثيرگذاري بيشتر اين مهم در جامعه، اين برنامه را از ادارات و از مسئولان و کارکنان ادارات شروع و به تدريج به کل جامعه تعميم داده مي شود.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.