معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان به کاهش 16 درصد آمار متقاضیان نقل و انتقال در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد و گفت: این نقل و انتقال در استان نسبت به پارسال 6 درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حمید رضا دعاگویی از تشکیل و فعالیت کمیته نقل و انتقال فرهنگیان در آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد و ااظهار کرد : روند نقل و انتقالات فرهنگیان در سال های گذشته، بررسی وضعیت نیروی انسانی و ساماندهی آن بر اساس نیاز مناطق و شهرستان های استان از مهم ترین اهداف این کمیته است.

وی با مهم خواندن روند صحیح نقل و انتقال فرهنگیان با توجه به نیاز شهرستان ها و مناطق استان در ساماندهی نیروی انسانی و با توجه به بررسی آسیب ها و نقاط قوت نقل و انتقال در شهرستان ها و مناطق استان ابراز امیدواری کرد: فرآیند نقل انتقال در سال آینده تا اول شهریور پایان پذیرد.

دعا گویی با اشاره به اینکه 5 هزار 515 فرهنگی استان کرمان در تابستان 94 متقاضی نقل انتقال بوده اند، تصریح کرد: با انتقال قریب 50 درصد از متقاضیان نقل و انتقال در استان موافقت شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش یاد آور شد: قریب 21 هزار نفر دانش آموز نسب به سال گذشته به مجموعه دانش آموزان استان اضافه شده که افزایش 340 کلاس درس در استان را در پی داشته است.

دعا گویی از رشد یک و 26 درصدی تراکم کلاس های درس در سال تحصیل جاری نسبت به سال تحصیلی گذشته خبر داد و گفت : میانگین تراکم کلاس های درس در استان 20 و 56 نفر است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا  کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: رشد ، فرهنگیان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.