معاون عمرانی شهرداری اصفهان گفت: بتن ريزی دو پل شماره يك از تقاطع غير همسطح اشكاوند به حجم 1500 متر مكعب در دو شيفت كاریانجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ایرج مظفر در خصوص این طرح گفت: طرح تقاطع غیرهمسطح اشکاوند یکی از تقاطع های مهم حلقه حفاظتی ترافیکی شهر اصفهان به شمار می رود که در حال حاضر عملیات اجرایی پل اصلی 63 درصد و كل طرح 29درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در یك روز و دو شیفت كاری بتن ریزی یكی از پل های تقاطع های غیر همسطح اشكاوند به حجم 1500 متر مكعب انجام شد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح‌کرد: عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح اشكاوند در كمربندی شرق اصفهان و در مقابل مجموعه مركز همایش های بین المللی در حال اجراست و احداث تقاطع اشکاوند برای دسترسی آسانتر به سالن همایش های بین المللی ضروری است.

مظفر تصریح‌ کرد: تاكنون برای اجرای این طرح 190 هزار مترمكعب عملیات خاکی، 4هزار و 142 مترمكعب بتن ریزی، 675 تن آرماتوربندی و 8 هزار و 155 مترمربع قالب بندی شده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه های اجرایی طرح تقاطع غیرهمسطح اشکاوند 8/14 میلیارد تومان است، خاطرنشان‌کرد: دغدغه اصلی طرح اشكاوند معارضین ملكی و آزادسازی زمین‌هایی است كه در مسیر طرح قرار گرفته و باعث كند شدن روند پیشرفت طرح شده است.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: سرعت بخشی به طرح های عمرانی یكی از سیاست های كلی و اصلی شهرداری در مدیریت جدید است که در این راستا قرار است به شرط آزاد سازی معارضات ملكی در محدوده طرح عملیات اجرای تقاطع غیرهمسطح اشكاوند نیز تا تیر ماه سال آینده تكمیل شود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اطلاعات شهدای اشکاوند
۱۶:۲۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
اطلاعات شهدای اشکاوند تو سایت هست
Iran (Islamic Republic of)
اشکاوندی
۱۵:۲۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
با سلام
شهر داری اصفهان بدون توجه به خواسته مردم و خانواده شهدا و ایثار گران اشکاوند مبنی بر نامگذاری این تقاطع به نام شهدای اشکاوند آن را تقاطع شهید بالایی اسم گذاشته.به نظر میرسد مسئولین شهرداری این بی توجهی به نامه های شورای اسلامی اشکاوند و در خواستها را نوعی اعمال قدرت برای نظر خود تلقی میکنند و اصلا برایشان مهم نیست این تقاطع را در کجا ساخته اند و زمینهای چه کسانی را به زور به یک سوم قیمت گرفتند.لطفا برای زنده ماندن یاد و خاطره27 شهید مظلوم اشکاوند پیگیری فرمائید.برای حاجات خود این پیگیری را نذر شهدا اشکاوند کنید من خودم حاجت گرفته ام .بسیار متشکرم