خالدالعبیدی اعلام کرد 65 درصد از سرزمین های عراق که به اشغال داعش درآمده بود، از دست تروریست ها آزاد شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خالدالعبیدی وزیر دفاع عراق در نوار ویدئویی که مرکز اطلاع رسانی وزارت دفاع آن را منتشر کرد گفت یگان های نظامی عراق توانمندی و قدرت خود در نبردها را از طریق آموزش های مستمر بازیافته و توانسته اند در محورهای مختلف به پیروزی های بزرگی دست یابند.

وی اظهار داشت گروه تروریستی داعش بعد از عملیات آزادسازی تعدادی از شهرهای عراق به دست نیروهای مشترک این کشور متحمل خسارات و تلفات شدیدی شده است.

تروریست ها 40 درصد از مساحت عراق را در اختیار داشتند ولی اکنون تنها 17 درصد از خاک این کشور را در اختیار دارند به عبارت دیگر نزدیک به 65 درصد از مجموع مناطق تحت کنترل (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش آزاد شده است.



انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۱۶ دی ۱۳۹۴
با سلام ....صبح ظفر نزدیک است انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۶ دی ۱۳۹۴
حزب‌الله هم الغالبون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۶ دی ۱۳۹۴
الحمدلله. فقط یه سوال نسبتا بی ربط دارم. توی اون عکس پتوی رنگی واسه چیه؟ مگه جنگ نیست؟؟؟ اون الان استتاره؟؟؟؟؟ یا اختفا؟؟؟؟ یا پوشش؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
شهروند ایرانی
۰۹:۲۰ ۱۶ دی ۱۳۹۴
زمان جنگ تحملی صدام علیه ایران ما رزمندگان ایرانی پتوهای رنگی بهتری داشتیم در جبهه جنگ که مدام در گیری نیست اینها کار خوبی میکنند لباس ضد گوله بتن دارند در جنگ باید بکشی وکشته نشوید با اینکه شهادت زیبا ترین زندگیست در اخرت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۲۷ ۱۶ دی ۱۳۹۴
از نداریه داداش . درضمن استتار واسه مواقعی است که از هوا مورد حمله قرار میگیرند نه در جنگ با داعشی های پیزوری که جنگنده داشتند و نمیتونستند بلندش کنند .
آخرین اخبار